2014. június 10., kedd

Mennyei mannák #1

Mivel pár évvel ezelőtt a bőröm nagyon problémássá vált és állandó jelleggel tele voltam pattanásokkal, nagyon sok gondot okozott számomra az arcápolás az elmúlt három évben. Azért is ért váratlanul ez az egész dolog, mert a kamaszkoron úgy jutottam végig, hogy nem volt különösebben pattanásos a bőröm, így nem lettem szakértő a kérdésben. Bár odafigyeltem az arctisztításra (a Nivea Visage Young termékeit használtam és nagyon szerettem őket akkoriban), nem fordítottam különösebb gondot rá. Amikor viszont megjelentek a csúnya pattanások (leginkább a homlokomon), új megoldás felé kellett néznem. Kipróbáltam rengeteg arctisztító terméket sorban, de végül csak bőrgyógyász és erős gyógyszeres krémek tudtak némiképp segíteni rajtam. Bár nem sok kép készült rólam abban az időben (igyekeztem kerülni a fényképezőgépeket), ha esetleg meglátok egy ilyen fotót, nem értem, hogy tudtam úgy élni és emberek közé menni. Nehéz volt, de muszáj. Mára azonban ez a problémám megoldódni látszik, és ezt két csodálatos Manna terméknek köszönhetem.



A Mannát már régebb óta ismerem, azonban egyrészt tartottam tőle, hogy a termékeik úgy szárítanák a bőrömet, ahogy az átlagos szappanok szokták, ráadásul az árukkal sem voltam megelégedve. Karácsonykor azonban a Barátomtól egy Manna ajándékcsomagot kaptam, és ekkor kezdtem el használni a Dolce Vita szappant. Figyelmeztetnek, hogy mivel ez egy teljesen természetes összetevőkből álló termék, az első hetekben méregteleníti a bőrt, s ezáltal fokozhatja a pattanások képződését. Ez így is történt, de idővel már érezhető volt, hogy a bőröm nagyon is szereti ezt az irányvonalat. Mikor tehát kezdett elfogyni ez a szappan, nekiestem a honlapnak és kiválasztottam 2 új versenyzőt: a Tündérkert és az Ében arctisztító szappant. Ebben a posztban az előbbiről lesz szó.

A szállítást pik-pak pontba kértem, és hipp-hopp meg is érkezett a kis csomagom. Nem csalódtam, szokásos igényes csomagolás, levél, tájékoztató füzet és egy ajándék, kis üveges citrom illóolaj. Annyira tetszik a szappanok csomagolása, ez a szép, natúr vonal.


A Tündérkert szappan a reggeli arcápolási rutinom főszereplője lett. Legnagyobb erénye méregtelenítő hatása, amelyet a benne lévő rózsaszín agyag segít elő, melynek ionjai magukhoz kötik a baktériumokat és méreganyagokat, ásványi anyagaival pedig ápolja a bőrt. A thaiföldi kókuszolaj, kakaóvaj és a sheavaj a szappan hidratáló, ápoló, sebgyógyító hatásáért felelős összetevői. De vannak benne még radírozó hatású hibiszkuszvirág-szirmok, illatát pedig geránium adja.
A reggelt mindig ezzel a szappannal kezdem, a bevizezett arcomra a felhabosított szappanos kezemmel viszem fel a hihetetlenül krémes habot. Már szinte a művelet közben érzem, mennyire ápol, annyira kellemes érzés az arcon. Számomra a lemosása kicsit macerásabb, mint az általam eddig használt krémes vagy zselés állagú arclemosóké, de nem okoz problémát. A használata után jöhet a szemkörnyékápoló és egy kis hidratáló krém és máris készen állok a sminkelésre.

Ami biztos, hogy használata után a bőröm puha és tiszta érzetű, és mióta ezt a szappan-kombót használom arctisztításra, sokkal kevesebb gondom van a bőrömmel. Biztos vagyok benne, hogy újraveszem ezt a szappant.

Drágának tűnhet a maga 1470 Ft-os árával, ugyanakkor nagyon tartós, 5-6 hónapig eltart napi egyszeri használattal, így szerintem teljesen megéri.

A jövő heti posztban az Éden arctisztító szappant ismerhetitek majd meg.

(A képek forrása a http://mannaszappan.hu)

Kipróbáltátok már a Manna valamely termékét? Mik a tapasztalataitok?

Lilly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése